Aftellen is begonnen !!! - Reisverslag uit Zoersel, België van Patrick Somers - WaarBenJij.nu Aftellen is begonnen !!! - Reisverslag uit Zoersel, België van Patrick Somers - WaarBenJij.nu

Aftellen is begonnen !!!

Door: Patrick

Blijf op de hoogte en volg Patrick

14 Januari 2014 | België, Zoersel

Nu kan het aftellen echt beginnen . Na een leuk feestje zondag baby drink voor onze eerste kleindochter NOMI , bedankt allemaal voor de leuke dag . Dan maandag een minder leuke dag , begrafenis van Vic . sterkte aan de familie Mortelmans en alle vrienden . Dinsdag juist voor de middag dringend naar de dierenarts moeten rijden . Onze hond had een grote wond aan zijn voorpoot . Moest direct in slaap om deze wond te kunnen hechten , na een paar uurtjes rust is hij al terug de oude speelvogel . Dan is het aftellen nu echt begonnen , en kunnen we stilaan aan inpakken beginnen denken , wat moeten we weeral allemaal mee nemen .

De groetjes aan iedereen , en hopelijk kunnen we jullie ook op de hoogte houden van ons avontuur in het noorden van Thailand