Dag 2 en 3 Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Patrick Somers - WaarBenJij.nu Dag 2 en 3 Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Patrick Somers - WaarBenJij.nu

Dag 2 en 3 Chiang Mai

Door: Patrick

Blijf op de hoogte en volg Patrick

25 Januari 2014 | Thailand, Chiang Mai

Hallo iedereen . Gisteren zijn we na een vlucht van 10u30 om 6 u geland in Bangkok dan om 8 u normaal vlucht naar
Chiang Mai beetje vertraging om 8u45 vertrokken , geland om 9 u 50 . Zeer vlugge bagage afhandeling 15 min. Taxi stond al te wachten . Een half uurtje later goed ontvangen in ons guesthouse Liam's Suan dok mai . Konden vlug op onze kamer die er leuk uitzag . Even de omgeving verkend , een leuke eetplaats gevonden , lekker noedelsoep gegeten , voor 35 bath de man , nog geen 2 euro .Na de middag een taxi genomen om de stad wat te verkennen , en het nodige geld te wisselen , 44,80 bath voor een euro , dat viel al goed mee . Daarna een uurtje rust aan het zwembad bij een lekkere 25gr . Avond eten in ons guesthouse genomen om dat we te moe waren om nog uit te rijden. Nog even Europese maaltijd genuttigd stoofvlees met frietjes , ook zeer lekker . Dan rond 8 u tijd om te gaan slapen , zeer moe ! Om 1u al wakker , oei jetlag . Eindelijk toch terug in slaap tot 8 u .

Zie verder dag 3. Groetjes

• 25 Januari 2014 - 17:13

Fred:

Have fun maat en genieten maar ;-)