Dag 4 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Patrick Somers - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Patrick Somers - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Patrick

26 Januari 2014 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag zijn we wat later vertrokken naar t'stad , rustig ontbijt genomen en dan Tuctuc gebeld en 10 minuten later waren we weg .
De Patrick zijn rugpijn was al te doen maar hebben toch een rustige dag gepland.
We hebben ons aan de Chang Puak gate laten af zetten om zo dichter bij ons doel te zijn nl Wat Chiang man . Het was even zoeken,maar geen probleem dachten we . Deze kant van t stad had een heel anders stijl van huizen + straten . Het was groener de straat was eerder een dreef t.o.v gisteren allemaal winkels en nu toeristen bureau's (????) zo voor trektochten enz.... Eethuizen e.a.na even te wandelen hebben we toch maar een hulplijn in geroepen ttz met gebarentaal de weg gevraagd nl gewezen op de kaart en geknikt en oké . De kloe was dat het juist achter de hoek was . Dit tempel complex was mooi en rustig ,maar de tuctuc chauffeurs waren in vorm en hun prijzen ook !!! Dus wij wat verder gewandeld onderweg het americkaans koppel terug tegen gekomen een klappeke mee gedaan en terug een tuctuc genomen voor de helft van de prijs naar ons volgend tempelcomplex . Het was zo een goed weer ,lekker warm zodat we even buiten de oude stad naar een park zijn geweest om ons daar op een bank te leggen in de zon ! Heerlijk gewoon!!!!!!!!!!
Allee de sport kon weer beginnen (precies Turkije of Egypte) prijs overeenkomen om terug naar de stad te geraken,maar wij winnen weeral niet te doen gewoon.
We hebben naar de zondagmarkt geweest ,oneindig groot !!! We hebben daar wat gegeten ,als voorgerecht heeft de Patrick maaien,vliegen en sprinkhanen gegeten volgens hem niet slecht . En zeggen dat dat ons toekomstig eten wordt. Daarna hadden we keuze genoeg veeeeeeel etenskraampjes en dat voor geen geld . Tussen door ook een terrasje (????)gaan doen .
Als afsluiter nog een frisse pint gaan drinken ,ondertussen onze tuctuc gebeld maar deze stuurde zijn kat.Daaraan zie je dat je daar ook niet meer kan op rekenen al geef je hem fooi.
Dus op zoek naar een andere en dit op zondag avond dan zijn de tarieven ook naar gelang . Dus het afpingelen kon beginnen en we zijn voor een goed prijs veilig terug geraakt

• 26 Januari 2014 - 19:49

Nicole Boone:

Anita en Patrick,

Ik volg met veel intresse jullie vakantiedagboek,Het is wel een plezante reis denk ik, en veel mooie tempels,
    mooie foto's ook.
    Geniet van jullie verlof en tot ziens op jullie blog.
    Groetjes,
    Nicole.