Dag 5 to Doi Setup - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Patrick Somers - WaarBenJij.nu Dag 5 to Doi Setup - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Patrick Somers - WaarBenJij.nu

Dag 5 to Doi Setup

Door: Anita en Patrick

Blijf op de hoogte en volg Patrick

27 Januari 2014 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag ons een taxie besteld voor een halve dag . We gaan naar Wat Phra Doi Setup dit is ongeveer een 15 km buiten Chiang Mai . Goed vasthouden is de boodschap !!!! Onderweg hebben we van alles gezien nl een oude dame niet op een electrische fiets maar op een " Solex" , oudere van ons zullen dat nog wel kennen. De boer die met zijn koeien opstap is als een herder maar ook een universiteit in middel of knowwere. Alsook een accident ,ik had niet graag op dien brommer gezeten .
Eens boven met den auto moesten we nog wat hoger gaan ,ofwel met de trap ofwel met kabellift . Wij kozen voor het laatste ,om de Patrick Zijne rug wat te sparen en eens boven dat was de max . Wat That Doi Suthep is echt mooi alsook de mooie orchideeën ,mooi uitzicht .....
Daarna heeft de taxie ons nog naar een tempel complex nl Wat Jet Yot gebracht deze is ook iets buiten de stad gelegen . Daarna hebben we ons laten afzetten aan het park .
Maar eerst nog iets gaan eten , kei lekker ,in een plaatselijke eet gelegenheid dit viel even op daar we de enigste Europeanen waren de rest allemaal Thaien . Het weer was fantastisch en hebben we ons in de zon gezet. Het was hier heerlijk nl veel volk ,er waren die op het gras lagen alsook op de bank zaten , best leuk . Toevallig zijn we ook nog in een keramische tuin beland , dit was magisch . Als afsluiter hebben we de nightbazar gedaan en iets gaan drinken ,gaan eten en richting tuctuc en zo terug naar ons verblijf .
We kunnen seffens ons valieske gaan inpakken om morgen te beginnen aan onze rond toer . Ik zie er al naar uit,hopelijk hebben internet en kunnen we jullie nog op de hoogte houden .

• 27 Januari 2014 - 18:14

Carina:

Hallo globetrotters (allé thaitrotters).
    Al veel gezien lees ik, en goed weer, lekker eten en drinken wat wil je nog meer nietwaar.
    Hopelijk houd Patrick zijne rug het een beetje uit, want ja, nu begint de rondreis.
    Genoeg foto's nemen hé zodat we later allemaal kunnen meegenieten.
    Nog veel plezier en tot lezen
    Carina

• 28 Januari 2014 - 11:12

Pascale :

Hallo patje en vrouwke

Geniet nog maar van jullie super vakantie hoor en hopelijk hebben jullie internet want ik lees alt jullie verslagen hoor
    Groetjes van pascale en filip van den vroegere breugel

• 28 Januari 2014 - 11:42

Patrick Somers:

Hey Carina en Pascale bedankt voor jullie reactie , altijd zeer fijn om te weten dat we gevolgd worden . Groetjes Patrick en Anita

• 28 Januari 2014 - 14:36

Harry:

Hoi patje , ik zie dat het U goed afgaat ginder . Geniet er maar van maatje .

Groetjes

Harry

• 28 Januari 2014 - 15:55

Chris:

Al een paar fijne dagen achter de rug lees ik,
    hopelijk volgen er nog veel meer, dan zijn de baterijen weer opgeladen wanneer jullie terug komen.
    Zend wat zon en warmte naar ons toe want het is hiermaar miezerig en koud;

groetjes vanuit zoersel

chris en Dirk