Dag 20 Chiang Mai Zoo - Reisverslag uit Ban Rong Kham Noi, Thailand van Patrick Somers - WaarBenJij.nu Dag 20 Chiang Mai Zoo - Reisverslag uit Ban Rong Kham Noi, Thailand van Patrick Somers - WaarBenJij.nu

Dag 20 Chiang Mai Zoo

Door: Patrick

Blijf op de hoogte en volg Patrick

11 Februari 2014 | Thailand, Ban Rong Kham Noi

Hallo iedereen , sawadee krap

Vandaag onze laatste volledige dag in Chiang Mai . Om 8 u ontbeten , want de tuktuk pikte ons rond 9u op , en zoals gewoonlijk was ze weer goed op tijd . Dus maar om 8u45 vertrokken richting Zoo . Onderweg druk verkeer files zoals thuis , rond 9u30 aan de Zoo aangekomen , tickets gekocht voor dierenpark en aquarium , dan nog even tickets gekocht voor de busjes en de monorail . We konden er tegen voor gans de dag ,moesten we moe zijn dan stappen we gewoon op de bus (treintje). Als eerste hebben we de monorail genomen dan konden we het park van bovenuit al verkennen . Klein is het hier niet ! Plat ook niet !!!! Dus half weg al uitgestapt en daar een deel gedaan terug ingestapt en verder gereden . Het is een groot ,mooi verzorgd park . Het is zeker niet te vergelijken als bij ons .
We hadden ook het geluk dat ze de olifanten gingen klaarmaken (douchen en opzadelen) voor hun dag taak ,gezellig met het gepaste geluid van de olifanten .
Het bezoek aan de reuzenpanda was ook de moeite alsook het aquarium . Voor de reuzenpanda moesten we appart nog bijbetalen maar was zeker zijn geld wel waard . Deze is met uitsterven bedrieigd .
We hebben toch een ganse dag nodig gehad om alles te zien ,natuurlijk alles op het gemakske want met deze temperatuur is het moordend . Onze tuktuk was weer goed op tijd gelukkig want we waren volledig uitgeteld . Terug naar ons hotel , fris douche genomen , en voor de laatste maal naar de nightbazaar . Een lekkere vis met thaise look en kruiden gegeten om je vingers af te likken . Nog enkele cadeautjes op de markt gekocht , en deze leuke stad spijtig verlaten . Terug naar hotel en afscheid genomen van onze tuktuk chauffeur , deze heeft ons zeer goed overal veilig gebracht . Morgen nog wat zon pakken , valies inpakken en tegen 17.00 u naar de luchthaven van Chiang Mai .
Groetjes van Anita & Patrick

• 11 Februari 2014 - 19:47

Carina:

Hoi thaitrotters,
    Het is niet te geloven dat het er weeral bijna op zit. Geniet nog van de laatste uren goed weer, want hier is het natter, winderiger en kouder.
    Geniet ook nog van het lekkere eten, want thuis is het terug zelf aan het fornuis.
    Ben blij dat alles goed meegevallen is, want het was toch een totaal andere reis dan alle andere hé.
    Ik ben er zeker van dat de foto's enorm gaan zijn, kan niet wachten om ze te zien en om alles uit de eerste hand te horen wat jullie beleefd hebben.
    Ik wens jullie een behouden thuiskomst en ik zie jullie vrijdag
    Groetjes
    Carina

• 11 Februari 2014 - 20:20

Pascale :

Hallo patje en Anita

Veilige terug reis niet vergeten een beetje droog weer in je valies te steken
    Groetjes