Vertrek naar indonesia - Reisverslag uit Jakarta Pusat, Indonesië van Patrick Somers - WaarBenJij.nu Vertrek naar indonesia - Reisverslag uit Jakarta Pusat, Indonesië van Patrick Somers - WaarBenJij.nu

Vertrek naar indonesia

Door: Patrick

Blijf op de hoogte en volg Patrick

21 Mei 2015 | Indonesië, Jakarta Pusat

Vertek naar Indonesia ,
Zoals gewoonlijk zat alles op de ring van Antwerpen weer goed vast , file file !op Zaventem aangekomen verliep alles zeer vlot .
Met 45min vertraging vertrokken om 19u op Zaventem , in Istanbul om 22u B. Tijd geland , 23u plaatselijke tijd . Rustig iets gaan drinken en tegen 1u naar onze Gate 301 gegaan om rond 1u30 aan boord te gaan . Met een half uurtje vertraging om 2u40 vertrokken .We zaten in de midden gang , 4 stoelen voor ons met 2 . Er was nog plaats genoeg , vliegtuig voor 3/4 vol . Nog voor we vertrokken waren , vielen onze oogjes al dicht , was ook al 2u s'nachts in België . Daardoor onze maaltijd gemist . Tegen 12u30 onze tijd kregen we dan een ontbijt . Was dan al wel 16.30u Indonesische tijd . Rond 18u veilig geland in Jakarta . Tijd verschil zal even aan passen worden . Op de luchthaven alles zeer vlot verlopen , in nog geen half uur hadden we onze visum geregeld en hadden we onze bagage . Het vervoer naar het FM7 hotel was ook zeer goed geregeld een klein half uurtje wachten tot iedereen voor het hotel er was . Hotel is zeer dicht bij de luchthaven gelegen , maar je staat in file (45min) van de luchthaven tot aan het hotel , wat een drukte veel camions en bromfietsen die overal proberen tussen te glippen . Smog smog en nog eens smog ! Het hotel is wat afgelegen , daarom het avond eten genuttigd in het restaurant van het hotel , iets duurder maar wel zeer lekker , en lekkere fris Bintang bier .
Morgen 6u30 worden we gewekt , ontbijt om 7u , tegen 8u afspraak met onze chauffeur - gids .

Groeten Anita & Patrick

• 22 Mei 2015 - 09:52

Carina:

Alle vooruit het avontuur kan (met een klein beetje vertraging) beginnen.
    Hopelijk heb je voor de rest van de trip niet te veel file meer, anders krijg je nog een soort van belgiegevoel en dat is niet nodig he
    Groetjes
    Carina