Dag 3 Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Patrick Somers - WaarBenJij.nu Dag 3 Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Patrick Somers - WaarBenJij.nu

Dag 3 Chiang Mai

Door: Patrick

Blijf op de hoogte en volg Patrick

25 Januari 2014 | Thailand, Chiang Mai

Hey , hier zijn we weer . Vandaag zaterdag . 9 u lekker ontbijtje genoten in onze guesthouse . Tuk tuk gebeld , deze bracht ons voor 150 bath naar het centrum aan de Tha pae poort , toch een half uurtje rijden . Dan tempel in tempel uit ,naar de volgende tempel , af en toe ook onze maag gevuld . We zijn goed gewoon aan de Thaise eet gewoonte . Hier een loempia , daar wat fruit , een rijstschotel met ???? . Dan werd het tij om naar de zaterdag markt te gaan , even een songthaew (soort taxi) die in stad rondrijden laten stoppen , prijs afgesproken , vroeg 30 bath per persoon , vonden we wat veel , 20 dan maar , ok . Nog geen 2 min later mochten we al uitstappen , de rest moesten we maar lopen , hij mocht daar niet verder ??? Dan de markt , echt een zeer leuke bedoening . Veel maar ook zeer veel volk , over de koppen lopen . Hier een daar nog wat gegeten . Juist nog geen springkanen of wormen , dat zal voor een andere keer zijn . De rug begon het te begeven na al dat slenteren . Benen als lood , we moesten nog helemaal terug , oei wat nu . Dan maar een voetmassage genomen . 80 bath voor een half uurtje . Dan werd het toch tijd om stilaan terug te keren . Terug aan aan de Tha PDA poort nog een leuke verrassing , oldtimer tentoonstelling . Terug tuktuk gebeld , deze haalde daar terg op een bracht ons veilig terug naar ons guesthouse . Een goede warme douche heeft weeral deugd gedaan . Nu tijd om te gaan slapen . Hopelijk is het morgen wat beter met de rug ,anders zal het een rustiger dagje worden .
Groetjes Anita & Patrick