Dag 18 Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Patrick Somers - WaarBenJij.nu Dag 18 Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Patrick Somers - WaarBenJij.nu

Dag 18 Chiang Mai

Blijf op de hoogte en volg Patrick

10 Februari 2014 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag verhuizen we van hotel . We gaan van de stad terug naar de rand van het stad nl waar we begonnen zijn . Naar het resort " Liam's suan dok mai " .
Deze voormiddag zijn we even naar"Warorot" markt geweest, deze is een markt voor de lokale bevolking . Plezant om af te zien ,je houd het niet voor mogelijk wat dat ze hier weg krijgen van materiaal op 1 vierkant meter . Het is ook een zeer grote markt , van eten tot noem maar op !!!
Terug aan hotel gekomen een taxie gereserveerd en vertrokken naar ons resort in een vertrouwde omgeving .
We hebben even een pauze genomen aan het zwembad en daarna gaan fietsen !!!
Een ervaring apart , je moet hier links rijden .We hebben het toch een uur volgehouden .
Om 19 u onze Tuctuc laten komen ,we hadden extra gezelschap van een hond . Deze was geweldig ,hij kwam gewoon tussen ons in zitten . s'Avonds als we richting resort reden was hij er terug bij ,had zijn truitje aan en kwam weer tussen ons liggen slapen.
De zondags markt ,veel te druk en is het een terrasje geworden .
Dat was het zo vandaag , nu is het eerder alles op het gemakje en relaxen . Niks moet ,we zien wel wat de dag brengt.
Het weer is hier fantastisch ,dat hadden we niet gedacht toen we hier aankwamen toen was het hier frisjes .
Grts Anita en Patrick ;-)