Dag 7 Chiang Rai - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Patrick Somers - WaarBenJij.nu Dag 7 Chiang Rai - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Patrick Somers - WaarBenJij.nu

Dag 7 Chiang Rai

Blijf op de hoogte en volg Patrick

29 Januari 2014 | Thailand, Chiang Rai

Beste volgers ,
Vandaag goed op tijd 8 u30 vertrokken richting Chiang Rai . Onze eerste stop was aan het meer van Phayao , het grootste meer in het noorden . Dan nog even gestopt om dat de gids nog een cadeau moest kopen voor zijn moeder . Rond de middag aangekomen aan Wat Ron Khun of de witte tempel . Deze was zeker de moeite waard , alles in het wit , zelfs de vissen . Bij een temperatuur van meer dan 30 Gr. Was dit zeer vermoeiend . Daar lekker gegeten . Dan stelde onze gids voor om naar een waterval in de buurt te rijden . We hadden wel andere plannen , maar toch het voorstel van de gids gevolgd . Dit plan was eigenlijk nog niet zo slecht , het was er veel frisser . Het was onze eerste kennis making met de natuur . Een tocht door vooral een bos van bamboe , op en neer over de rivier over brugjes van bamboe . Na een flinke tocht kwamen we goed bezweet aan bij de waterval . Deze was zeker de moeite waard . Dan richting Chiang Rai om onze slaapplaats te zoeken , zoals de andere dagen letterlijk zoeken . Uiteindelijk gevonden . Leuk huis grandma kaew house nog redelijk nieuw met zeer verzorgde kamer . Vlug gedoucht , en de stad in , naar de klokkentoren met lichtspel gaan kijken . Nog even over de nightbazaar gelopen , maar deze was niets vergeleken met die van Chiang mai . Nog even tussen de Thais wat gaan eten .
Morgen trekken we naar de gouden driehoek .
Groetjes